Crossfire- Lady

Idag mina vänner är det en väldigt speciell dag! Det är nämligen min och Emelies tvåårsdag!
Vi har idag den sextonde augusti varit vänner i två år! =D

Vi fann varandra bakom ett skjul på selånger marknad, och det var våra dåvarande pojkvänner Micke och Oggy som förde oss samman^^ men det var inte för än John kastade sönder ett glas som jag förstod på Emelies reaktionsförmåga att det var en brud som jag skulle komma överens med!

Efter det så skrev Emelie ett litet gästbloggsinlägg till mig på lunarstorm, vi gick en dag på stan.. och resten är historia!
Kort sagt så fick världen sig en ny Piff och en ny Puff!




Emelie Linnea Maria Nordlander, jag älskar dig som om du vore min egen syster av samma kött och blod! <3

None

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0