Let's go team- The team

okej, jag har damp! sitter och letar nya tävlingskläder, MEN JAG HITTAR INGA! :'(
Känns som om jag har kollat runt på alla bra sider jag kan komma på..

jag är så less på alla mina danskläder jag har nu, visst.. min och alicias nya tävlingsjacka är ju skit snygg, men den har vi ju på paren.. och jag vill ha något annat när jag tävlar singel tror ja :) om jag hittar nått vill säga..

om det är någon som har några ideer på sidor jag kan kolla på å hojta till! har redan kollat på topstreetwear, skank, Urban st och footlocker.. finns det nånting kvar? =S HOPE SO!



Imorgon blir det nog birsta med Johanna, vi ska dela ut massa flygblad från dansen om börjar nästa vecka! =D
första veckan är det fritt fram att prova på allt man vill så kom förbi och dansa lite! lite dans har aldrig skadat någon! ;)
och vem vet.. du kanske upptäcker din livsviktiga drog som jag gjorde^^



vad händer i helgen??

Kommentarer
Postat av: Alicia

caliroots.com och sweone.com är rätt bra =)

2008-08-21 @ 17:42:47
URL: http://aliciaw.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0