tänk på avstånd mellan vagn och plattform när du stiger av...

japp, jag är hemma.. jag och Alicia har lämnat Sveriges underbara huvudstad och har återvänt till... sundsvall... det suger, JAG VET!

den här veckan gjorde verkligen mitt sommarlov, den har varit HELT underbar!

Känns som att det här inlägget kan bli väääldigt långt om jag ska berätta om allt som har hänt.. men jag ska försöka komprimera ner texten en aning ;P

Vi kom fram till stockholm vid ett tiden ungefär på måndagen och åkte till lägenheten på en gång. Vi bodde hos Alicias kompis och hennes mamma. Dom va inte hemma särkilt mycket, men av de lilla man träffade domså verkade dom helsköna iaf! =D
Vi lämnade bara av grejerna och bytte om m.m och åkte sedan in till stan igen och tur va de för det tog ungefär 2 timmar för oss att hitta till danslokalen.. norrlänningar u know (Y)

Man kände sig en aning utanför där på måndagen efterso typ ALLA kände varann redan :P menmen, det löste sig mot veckans slut ;D

Vi tränade för Dawid Bienkowski, Mario Perez Amigo och den hypersöta killen Jonas Valdés! jonas var LÄTT bäst! haha, I'm in love! <3 Dawid var också riktigt grym, as snäll kille, haha man ville liksom bara krama om han när man såg han! =D Mario började ta på sig en del minuspoäng i början av veckan, han stylade mest bara under lektionerna och man lärde sig inte så mkt, men det släppte lite senare under veckan och även hans visade sig vara en helskön kille =D

När vi inte tränade gick vi mest bara runt på stan eller va hemma och åt nudlar lr Alicias potatisbullar <3
Vi köpte nya parkläder och nu har jag även hittat ett par oranga basketshorts åt mej å alicia som vi också måste köpa! =D

Vi tog även en privatlektion av mario och dawid på lördag kväll/natt.. vi började träna vid sju och slutade vid ett ungefär^^ haha! Dom hjälpte oss att lägg om våran par och jag kan lova att vi har den grymmaste början iaf ;)
Träningen tsms med dom var nog den roligaste träningen jag har haft i hela mitt liv! Haha, do msom tränar eller tävlar med mej och alicia vet ju om att vi har en tendens att slå på varann väldigt mycket, och att jag har en tunga som gärna sticker ut och gör lite grimasher ibland.. och mario och dawid kunde inte sluta skratta åt oss! :O
Vi tog en liten paus på typ en halvtimme också då vi bara satt och pratade om ditt och datt, och det visade sig att dom här killarna är verkligen inte vilka man kan tro att dom är!

Killarna är aspeppade för att komma upp till Sundsvall på nått läger och undervisa iaf, ASBRA! haha, dom är mer än peppade vill ja lova, iaf Jonas ;P

aja; veckans citat:

Dawid; aaa, lätt! och.. asså hehe, det här steget suger!
Jonas till Alicia; VA?! bara 15?! FAN VA LITEN DU ÄR, DU KAN JU INGENTING!! :O

haha, dom är så söta! =D

bara så ni vet så har jag och alicia bestämt oss för att flytta till sthlm nästa år och jag ska gifta mig med Jonas :)
de är liksom mina planer för livet^^ höhö!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0