when everything feels good..

Nu var det längesen.. igen! OOOPS! hehe ;P

Än så länge så har jullovet varit helt ok, det har haft sina toppar och sina dalar.
Julaftonen blev inte riktigt som det var tänkt, mammsen fick magsjuka =( Så det blev bara jag och syrran som åkte till Ann och Johan i Tunadal för att fira jul. Men trots allt så blev min julafton lyckad ändå.

På juldagen så drabbade helvetet mig själv.. klockan åtta på morgonen stog jag lutat med facet över toastolen. toaletten och jag blev bästa vänner fram till ett tiden på dagen, sen var det över! :)

På fredagen blev det körslaget och sen utgång med tjejerna, mychet lyckat måste jag säga!
Det var lagomt mkt folk och BRA MUSIK! Att gå på en krog som spelar värdelös dansmusik är helt värdelöst har jag märkt^^


I lördags blev det körslaget igen (måste ju suporta Sundsvallskören) ;P

Den här gången var det med Emelie. Vi hade en supermysig kväll med massa glass och chips! =D
det var en myskväll med en hög mysfaktor, trots att vi saknade vissa personer.. höhö! ;D

Igår blev det släktmiddag i Matfors.
Vi har precis haft en liten "babyboom" så just nu så är vi VÄLDIGT många i släkten^^ :P
Det var ungar överallt igår tror ja! meeen, det är ju lite mysigt de också ;P

Idag ska jag ut och övningsköra med Hannas mamma :D Ska ha min absolua första körlektion idag!
Ett tips; STANNA INOMHUS! höhö ;P
nää, men det ska nog gå bra...
dom har ju dubbelkommandon på dom där bilarna så jag ska nog inte köra ihjäl nån stackare iaf ;)
Efter körningen så blir det en sväng till banken. Nu när man är vuxen så måste man ju faktiskt göra såna där vuxna saker som bankärenden också, annars så är man inte vuxen på riktigt! ;P
Sedan blir det en sväng till min köra dansskola med Johanna. Jag har väldigt mycket abstinens just nu, vi har varit borta från varandra alldeles för länge nu! (dansen alltså) haha
Jag och Johanna koreografera lite inför våren så det ska bli fuuuun!


just nu så är mitt thé kallt och äckligt.. om ni ville veta! :)


Kommentarer
Postat av: emelie

jaa jag vet att du fyller år i november men vi firde dig helgen innan och det var i oktober remeber;)

2009-01-04 @ 21:57:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0