Sankta Lucia!

Ojojoj! känns som om jag har en hel del att skriva om idag!

Vi i sfgf var på mitt jobb och lussade idag, gick super bra! Dom tyckte att vi lät proffsiga ;) deni! inte dåligt för en simpel gymnasieförening de! ;P
Fick mkt beröm för mitt solo också, Erica tyckte att jag lät som Carola, haha :P
Vi fick fika efteråt också, lussebullar och glögg! Jag fick en julkapp från företaget också, en lykta från living med ljus å massa fint :)

För övrigt då? Jo, klassen kom 2:a på julskyltningen igår inför guldtrofén! Vi var utklädda till en levande julkrubba, jag var ängeln gabriel! ;D

just nu så sitter jag på jobbet med en kopp chococoffé och massa godis som företaget bjuder på ;O
sällan dom bjuder på massa saker^^ hehe

Imorn och på söndag är det julshow med dansen på hedbergska! kom och kolla! Invigningen kommer bli bäst helt enkelt! Vi ska dansa i mörker till tänd ett ljus med pannlampor, vackert! ;'D


nej, nu hinner jag inte skriva något mer idag!


bio ikväll med Emelie, can't wait! ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0