Hey Ho, Let's Go!

Snöslask, finns det något värre?! Antingen ska det vara en riktig vit och lagomt kall vinter eller så ska det vara sommar, allt däremellan kan man skippa tycker jag!
HALLÅ! Mina mockaskor kommer ju gå sönder annars! ;O

Ska handla lite smått till tävlingen idag på lunchen med Emelie, vi ska köpa linnen till våran discopar, WEHEII!
åsså ska jag köpa lite tyg och annat smått till mina discodräkt :)

Nå återstår det bara att bli frisk från min förkylning, annars kommer det här att gå åt ***!
Jag har varit sjuk i två veckor nu och det börjar faktiskt att bli lite smått enerverande..
Det jobbiga är inte det 10 kilo snor jag har i näsan, eller något annat som feber, utan jag är helt slut i kroppen.
Jag orkar dansa mitt program fullt ut i en minut max, sen så börjar det dala.. =/
Då är det bronstempo vi snackar om också, på tävlingen är det ju guldtemo, dubbla tempot alltså! =|
Hur ska detta sluta?..

Har kurat upp mig rejält med vattenflaska och massa te! Ska köpa en apelsin och en citron idag också så jag kan göra Anns superkur!
Om det är någon annan som har något superbra tips på hur man blir frisk fort så SKRIIIIV!
Men kom inte med det där dumma förslaget att man ska vila, för det har jag försökt, men nää! det där med att vila är inte min grej känner jag! ;)


På fredag är det personalfest iaf, det blir ett rockparty! Jag och min grupp ska vara the ramones! ;D
Vi kommer va BÄÄÄÄÄST! HÖHÖ, eller?! ;D
Efter personalfesten så blir det till att pynta i sporthallen inför tävlingen :)

Lördag; TÄVLING! Kom förbi och kika! Tävlingen håller till i Sporthallen och börjar klockan 10 med disco, efter discon blir det hiphop! Så tävlingen kanske håller på till 4-5 nångång :)
Inträde; 100 kr för vuxna och 50 kr för barn :)

BE THERE!

Kommentarer
Postat av: morsan

HE HE, vilat alltså, närdå?

Är det inte dags att börja lyssna på morsan och farsan nu. VILA!

I övrigt, läs min blogg om snöslask bl a.

KRAM Morsan

2008-12-03 @ 11:03:35
URL: http://ninalindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0