Cause my lipgloss is poppin'!

Tävlingen gick helt ok. Kom till Semifinal i singel, vilket är mycket bra! Med tanke på att det faktiskt är Star nu så är det dom bästa dansarna i Sverige man tävlar mot, och att då slå ut hälften av dom känns ganska bra ;P
Det bästa av allt var nog ändå att jag fick dansa till min favvolåt nr 1! Lipgloss med lil'mama såklart! =D
Lyckorus när man stog där och hörde låten komma! Har nog aldrig haft så kul på dansgolvet förut, det är sånna här gånger man förstår varför man dansar :)

I semifinalen dansade jag hyffsat, men jag tappade helt energin på slutet och försvann bland de andra dansarna, jag tog inte för mig så mkt som jag borde ha gjort helt enkelt. Jag anar att förkylningen drog ner min kondition en aning =/ men men, that's life! Nästa gång, DÅ JÄVLAR! =D

Paren däremot blir jag såååå jävla förbannad över! Förra tävlingen dansade vi jättedåligt så då förstod vi varför vi kom sist, men i lördags dansade vi faktiskt riktigt bra! Matz va helt övertygad om en finalplats och Marcus tyckte att vi dansade mycket bättre än många andra par, och han säger absolut inget han inte menar! Domarna tyckte däremot inte samma sak, vi slutade näst sist!
Det jag inte förstår är att vi kom 6:a på SM, då vi var sämre dansare och hade en sämre koreografi än vad vi har nu, och vi tävlar mot samma par (och de flesta paren har samma program som på SM) men ändå får vi inte än bättre placering? =S skillnaden är väl att det var andra dommare då.. ritkiga hiphopdansare!

Menmen, marcus ville att jag och Alicia skulle hänga med ner till Stockholm i Januari och kolla på Streetstar (en jättestor battle för er som inte vet) för att få lite ny inspiration, kanske att man börjar battla istället om något år eller så.. men vi får se :)


aja, nu är jag 18 bast! Fick faktiskt en födelsedagspresent av top streetwear (hiphop butik i stockholm) i lördags eftersom jag fyllde år! :D snällt! Men knäckt man blev! Han trodde inte att jag fyllde 18, 16 högst sa han :( Var tvungen att visa kennedys sms där det stog grattis på 18 års dagen för att han skulle tro mej! jag som trodde att jag såg lite äldre ut nu när man blivit vuxen.. men neej :( fick en rosa bandana iaf! =D 


aja, ska kila på lektion nu, får ju inte komma försent nu när man är vuxen å grejer! ;O


HÖRS! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0