ingen jul utan salami!

Jag har insett vad jag ska sattsa på i mitt liv nu, jag ska härmed sluta skolan och sluta dansa och istället börja sälja salami, salami är mitt kall!

Okej, inte riktigt! Men det skulle säkert gå, för vet ni hur grym jag är på att sälja salami eller? Har sålt typ 100 stycken under en timme! :O eller njaa, inte riktigt så många.. men tio stycken iaf! =D

Förra veckan skrattade alla på jobbet fram ett nej då jag frågade om dom ville sälja salami..
men idag då jäklar grävde jag fram försäljningssnacket och valpögonen och sålde massor! =D


tänk om man skulle sälja salami hela dagarna?
vet ni hur mycket korv man skulle sälja då eller? :O



KÖP SALAMI! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0