one step at a time- Jordin Sparks

Min kropp är helt slut sen gårdagen , Ann dödade verkligen oss på tränigen igår :P
Men det är ju sån träning man ska ha jämt! Men kan bli jobbigt att dansa disco nu bara ;P



Pappa har blivit flyttad till Sundsvalls sjukhus nu iaf, känns riktigt skönt! Problemet just nu är ju bara att hitta tid att hälsa på honom =( eftersom besökstiden är mellan klockan 14 - 19, och det är ju då jag har det som värst.. Kan ju inte bara skita i barnen på dansen liskom =/ Och imorn kan jag inte heller åka dit pga min *** balettlärare! ÅÅÅÅ!!! Torsdag är ju sista träningen för mej och Alicia innan tävlingen också och den kan jag verkligen inte skippa, speciellt eftersom det inte blev någon friträning igår pga cheerdansarna som hyrde lokalen bara så där... BLÄÄÄÄÄÄ!!!!




Nej, nu är det slut på klagandet! Får göra det bästa av situationen! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0