So what!?

jag har beslutsångest! Jag vet inte vilka kläder jag ska tävla i imorn! =| får slänga med mej hela garderoben och ha en fashionshow på bussen imorn :) du och jag emelie! ;)


just nu har jag endast fem timmar kvar att leva som en sjuttonåring. Imorn när jag vaknar är jag myndig, mycket vuxenpoäng! ;)
Har typ inte fattat att jag fyller år imorn, har mer ställt in mej på tävlingen. Blir ju inge fireri imorgon så kan ju va därför, allt sånt har vi sparat till söndag. Kan förstå att min familj inte vill kliva upp klockan 3 för att sjunga för mej^^ haha

det är så här det är att vara kändis!^^ HAHA


nej, ska återgå till mitt packande nu. Nästa gång jag skriver är jag en helt ny vuxen människa! ;P



BAJSKORV!!! så, nu har jag reagerat av mej lite barnslighet! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0