Move shake drop

Gårdagen sög! första krogrundan var helt värdelös, lyckat (Y)
Det var verkligen helt dött igår, JOBBIGT!

Kvällen började iaf på biteline med lite bruds, käkade tacobuffé, onödigt egentligen eftersom man orkar ju knappt äta något^^ senare gick jag, rebecca och evve på svenssons en snabbis, men pallade inte vara kvar där eftersom det var proppfullt och man tog sig knappt framåt.
Gick till bk sen, men va ju inge folk alls där på hela kvällen. Vart är va allt folk?? hemma lr?! :O
Fick iaf gå före kön, hehe "VIP" höhö!
aja, lyset om två helger, DÅ JÄVLAR!


Dagen har jag spenderat på dansen, ovanligt?
Pratade lite med Ann om nästa höst också och stockholm så hon ska snacka med Johan och Tony Irving så jag och Johanna ska kanske få börja undervisa på deras dance academy, de vore ju kanon isf :)
Johan och Tony har ju sina kontakter också så är ju aldrig fel att jobba för dom ;P
Jag och Alicia komemr få fortsätta tävla för sundsvall också även fast vi flyttar, KANON! :)





aja, nu ska jag försöka gå in i mitt djupa jag och skriva klart hemprovet i filosofi 8-)



later!

Kommentarer
Postat av: rebecc

På lyset blire drag baaabe! (;

2008-11-20 @ 22:23:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0