Come back to me- Akon

ojojoj.. nu var det ett tag sen! men har helt enkelt inte haft tid att skriva, sorry!

vad har hänt nu då? Jo, var på audition till körslaget i tisdags, gick inte vidare men å andra sidan så var det nog ganska bra ändå :P  Gick vidare första gallringen men inte andra. Men fick beröm av Lagayla iaf, hon gillade min röst men den var inte tillräckligt stark, och jaa, det hållar jag ju med om :P
Det var en kväll med en lång väntan, fick först stå i kö till att komma in i en timme, vissa hade köat sen klockan elva på dan, varför? =S Väl inne så var det till att vänta på att få sjunga första gången, gick som sagt vidare därifrån och då vare bara att fortsätta att vänta.. och vänta... och vänta.. fram tills midnatt då jag fick sjunga igen :P Under tiden fick jag, Joanna och kristina roa oss med att titta på folk och äta kakor och saft :)
Mammas kommentar när jag sa att jag inte kom med - haha, jaa tur de! när hade du tänkt hinna med det där?!
hmmm.. sant mamma :P
aja, de va en rolig grej =D haha

ligger förövrigt rankad topp 15 i sverige nu i dansen (hiphop singel) och topp 10 i paren ;D
men bättre ska det bli!


skulle ha partajat ikväll också men det blev inte av =/ få bli imorn med de som fortfarande kan ist, känns jobbigt att hålla på och byta dag men va verkligen inte peppad på party ikväll av massa olika orsaker =/






Until you come back
I can't breath
Until you come back
I got no reason
Got my heart, my heart down on it's knees
I still need you beside me      -
Älskar låten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0