Djquality <3

Upp och hoppa, ligg inte å dra dej! Du å ja måste fånga dagen, upp å hoppa ligg inte å dra dej! Du å ja måste leva nuuuuuue!

aa, idag har jag och Alicia varit jätte duktiga! Vi har putsat alla speglar på dansen, och damsugit, OCH kopierat papper! :) oranga papper!! viktigt! ;)

tränat på våran par har vi gjort också, gick ju bra? ehee.. nää men Ann har lagt upp ett träningsschema åt oss nu så det känns kanon! :)
Vi ska ju ha en privatlektion för Marcus i helgen också, åsså ska jag eventuellt ha en privatlektion i discosingel också för antingen James eller Linus. Är faktiskt lite nervs inför den lektionen, dom är ju liksom några av världens bästa discodansare(!) känns som att jag borde berätta innan att jag inte har tagit discon särskilt seriöst innan^^ HEHE

försökte lära Alicia att äta sushi också, men lyckades inte särskilt bra^^ har filmat faktikst! youtube nästa! ;)



| Hanna | säger:

Emelie// alla blundar säger:

Hanna<3 Dawiid

| Hanna | säger:

jaaaaa :D

| Hanna | säger:

men han måste klippa sej...

Emelie// alla blundar säger:

jamen det fixar alicia ;)

| Hanna | säger:

HAHAHAHAHAHAHA             (internskämt)


Kommentarer
Postat av: emelie

hahaha;)

2008-10-23 @ 12:31:27
Postat av: Alicia

Japp här har ni frisören =D

2008-10-23 @ 19:45:12
URL: http://aliciaw.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Nice blogg hördu! :)

2008-10-23 @ 19:50:50
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: Det här känns inge bra för mig, jag blir orolig ... :/ // Anton

2008-10-24 @ 23:14:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0