Hej tomtegubbar slår i glasen!

Okej, min granne... nu börjar det gå överstyr här!
Nej, men det är helt normalt att ens granne skänker bort 1,3 kg pepparkakor, 3 kg prinskorv typ 5-6 kg julskinka^^
Självklart så är det Kjelle Öberg vi snackar om, asså kan man bli mer generös eller???
Det här är liksom inte första gången vi får så där mycket mat! Vad jobbar han med egentligen?! Jag ska också jobba där han jobbar om man får så där mycket mat + ännu mer som dom sparar själv! ;O

Vi kan ju lika gärna säga upp vårat Ica-kort nu liksom, vi har ju julskinka och prinskorv som vi kan smaska på i ett år framöver^^

just ja! Big happening! min baletttränare va faktiskt hyffsat trevlig igår! :O jag är fortfarande i chocktillstånd.




ÅÅÅÅÅÅ, imorn åker vi till Västerås!!!! =D
Fast, HAHA, är en aning nervös över resan dit och hem, för det är VÄLDIGT många byten :P
Det värsta är att det är ungefär 5 minuter mellan varje byte också, känns lite stressigt måste jag säga!
Speciellt när man reser med Alicia! ;O
just ja! Alicia, TAPPA INTE BORT TÅGBILJETTERNA!!!
ni som känner Alicia kanske förstår att jag är lite nervös över att det är hon som har hand om biljetterna.. hon har ju liksom en förmåga att tappa bort saker^^ ;P




förövrigt så är Mario dum och Dawid är snäll :)

Kommentarer
Postat av: Alicia

öhm..? hur ofta brukar jag tappa bort saker?:S jag har faktiskt VÄLDIGT bra koll!!!

2008-10-23 @ 19:46:34
URL: http://aliciaw.webblogg.se/
Postat av: Hanna

in your dreams baby! ;P

2008-10-23 @ 20:10:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0