It ain't over- Young Dro

Hej hopp!

det blir en lååååång skoldag idag.. från 8.30 till 16.20.. men, ska baletta mellan 10.10 och hmm.. 1 typ? aja, det är skönt att få dansa lite där i mitten av dan :)

Träning ikväll också, först med Alicia och sen blir det nog lite jazz :)
Jag känner mej jätte taggad till att träna nu, wihooo =D har fått en liten nypeppning :)
Fast hade en liten diskussion med pappsen igårkväll, han är lite rädd att jag tränar för mycket, att jag glömmer bort skolan =/ okej, det har han lite rätt i, men samtidigt känns det inte som att jag vill dra ner på det som jag förhoppningsvis kommer ägna resten av mitt liv åt ;P

hmm.. undra om det är idag vi ska skära i massa organer? eller det kanske var imorgon?  HAHA, kommer ihåg sist vi gjorde sånt på prolympia, det slutade med att Emmys och min gris hade fått ca 15 piercingar i tungan (Y)


aja, tävling i Falun nästa helg, ska bara tävla i discosingel eftersom det bara är regionstävling och då får ju inte vi i högsta klassen vara med :(
men får disca litegranna sen blir det väl bara till att peppa alla andra och leka lagledare typ :) yeey!
jag får ju använda min supersnygga discodräkt iaf =D

Nu i helgen däremot ska jag bara njuta! =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0