Number one!

jepp, otroligt nog så vann jag disco singel.. är nu uppe i guldklassen!!! =| asså ja vill inte ens beskriva hur galet bra dansarna är i den klassen. men det känns som att jag borde träna en HEL DEL innan tävlingen i Sundsvall så jag inte skämmer ut mig totalt! :P

fick även en varning (!) för min discodräkt. Jag har ju runda hål över höfterna, och det år man tydligen inte ha! Så jag fick u muntlig varning (som tur var) hade jag fått en skriftlig så hade jag blivit diskad =| OOOPS! :P så nu blir det till att sy om min dräkt, men hur vet ja inte riktigt än :P

vad ska man säga annars om tävlingen då? sämst DJ iaf, varför spelar man Jackson 5 på en hiphop tävling?? och i bronsklass?! lite struligt var det också med vilka som skulle in vart ch grejer, seketeriatet verkade göra fel ett antal ggr, JOBBIGT! men speakern var störtskön iaf! =D

På bussen hem så monade Saga inför en lastbilschaufför (Y) och vi kom fram till att jag ska bli en "gossip girl" eftersom jag vet i princip allt om alla^^ höhö!
Förstår egentligen inte varför eftersom jag ofta inte orkar bry mej om andras liv, typ sånna personer so man inte har särskilt mkt med att göra, men ändå så vet jag allt^^ hur funkar det som? :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0