Joshua<3

såg nyss reprisen av finalen av so you think you can dance, Joshua vann! ;D men de visste ja ju redan (A)
Jag tror jag är kär i den killen, seriöst! har aldrig sett någon dansare som har berört så mycket med sin dans!
No air dansen är min favorit! jag får alltid rysningar av den dansen! och ibland kommer det en skvätt tårar också ;)

han ser så snäll och go ut även fast han dansar street, ja ve tinte hur man ska beskriva det, men man vill liksom bara krama om han å pussa på han! =D HAHA!



aja, Joshua<3 jag ska gifta mig med han! han  vet inte om det än bara, men det löser sej! =D



http://www.youtube.com/watch?v=cr0ZOo6qK7U&feature=related



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0