nsync for life<3

FREEEEEEDAG! =D guess what?! DET ÄR HELG! =D
jag har bara en lektion kvar idag (skönaste schemat på fredagar) visserligen ska jag jobba efteråt, men det lär ju inte bli mer än 2-3 timmar så :)

Ikväll blir det bara lungt, eller aa.. lungt vet ja inte :P jag och syrran ska träna discoo! jag ska lägga min egna disco singel (inte gjort det än, ooops) ska också lägga syrrans :D
skulle ha varit med SFGF ikväll, men det blev inte av =/ next time!

imorn blir det också mys, i hope! och på söndag blir det dans, ovanligt?

asså seriöst, vet ni hur mycket fötter det finns i treans danslokal när det är modernt?! :O
HAHA, jag ock alicia la oss på golvet och kikade in under springan mellan golvet och dörren igår, det va jätte mkt fötter!
A- asså shit va mkt fötter!! :O det måste ju vara minst 100 stycken! :O
H- men, dom går ju fram och tillbaka!
A- ahaaa :D

sen kom matz ner för trappen och såg väääääldgt fundersam ut, undra varför? HAHAH =D
sen fick vi knacka på och fråga hur många fötter dom hade där inne egentligen, dom såg lite fundersamma ut dom också ;P



Nsync, mina nya idoler! seriöst, hur coola är dom inte på an skala 1-10?! ;O




http://www.youtube.com/watch?v=BtHadAigayc

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0