singing in the rain!

okej, just nu är jag väldigt less på det mesta!

har troligen fått benhinneinflamation (igen!) och det är så sjuuuukt jobbigt eftersom det tar en evighet att bli frisk!
Sen så är jag förkyld, snorig och ont i halsen.. asså, JAG FÅR INTE VARA SJUK NU!!! jag som ska träna 3 timmar egen träning idag, hur ska de gå? ska först ha en privatlektion i disco med Ann och Suzi, och då vill man ju inte direkt "ta det lungt" sen efter det så ska jag och Alicia träna paren, och jaaa... vi behöver träna stenhårt nu om man säger så^^
sen efter de så blir det jazz, den lektionen blir väl ganska lugn hoppas ja, NSYNC <3

Blir ju västerås nästa helg också och då får jag verkligen inte vara sjuk!

men bara för att nån vill göra mitt liv ännu värre så regnar det idag.. och måste det börja regna när jag är påväg in till stan?? då har ju ja inget paraply med mej ju!!! BLÄÄÄÄ!!!

Vad kan man mer berätta då? Jo, vi hade ju tårttävling till guldtrofén igår, tårtan blev hmm, typ god.. men den såg förjävlig ut! =P

men vi tänker ju på isbjörnarna iaf, som sagt; det är ju tanken som räknas! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0