strip club

blääää, ja vill inte tävla i helgen längre! :( VAD ÄR DET HÄR?! ja börjar bli opepp inför tävlingarna.. INTE BRA HANNA!
hade tävlingsträning igår på discon, och det kändes, OCH SYNDES att jag verkligen inte har tagit discoträningarna särskilt seriöst den senaste tiden, ja hade ingen ork, ingen feeling, inget program och ingen teknik! BRA DÄR!

det värsta är att jag kommer bli så besviken på mig själv om det går dåligt i helgen, eftersom jag har vinnit den här klassen en gång tidigare så har jag ju kapacitet att göra der igen.. om man tränar vill säga! ;/
om det går dåligt så kommer jag bli svinförbannad över att jag åker på en tävling helt oförberedd.

Det värsta är att OM det skulle gå bra så att jag får en prick så går jag upp i guldklass! VET NI HUR GALEN DOM ÄR DÄR?! ni kommer inte förstå för än ni har sett dom med egna ögon iaf.. JAG VILL INTEEEE!!!


nä, nu ska ja lyssna på strip club, man blir så peppad av den =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0