Ghost- Kevin Micheal

Det är nu det känns att vintern är på väg. Igår kom den första snön.. det var ganska konstigt ändå, hemma hos mig snöade det som bara den, medans det bara var regn inne i stan. Ibland föredrar man bushen ändå ;)

Imorse var det minus fem när jag skulle till jobbet, så jaa, mössan fick hänga med idag!


Blir en sväng till birsta idag också, med Elin denna gång :) Hon ska köpa en nyårsklänning(!) själv så har jag inte hunnit så långt i min planering ;P om jag börjar planera för nyår nu så kommer jag hinna köpa minst fem klänningar innan jul!
Så det är lika bra att vänta ;P




aja, ska dansa på idrottsmässan i helgen, fredag, lördag och söndag :) ska dansa på en "hemlig uppvisning" också, vi får inte veta vart det är förns vi är där! :O jag som är så nyfiken!
Kom och kolla på idrottsmässan vettja! kommer nog bli en riktigt bra show, I HOPE!

ska dansa halv fem på scenen varje dag, men ska dansa vid montern lite då och då också :)



känns som om jag inte har nååågonting att skriva om, men ja skriver ändå bara för att fördriva tiden :P

är för övrigt väldigt glad just nu, pratade med min chef nyss ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0