love lockdown- Kanye west

onsdag.. vart ska jag börja?

Svenska lektionen idag var helt underbart rolig iaf! önskar att jag kunde återberätta vad som hände, men jag tänker inte försöka för det kommer bara låta tråkigt här på bloggen :P
Charlien bevisade ännu en gång att hon är världens härligaste människa, den tjejen kan verkligen få folk på bra humör =D

aja, efter skolan så var det dags för balett.. natasha (läraren) va inte särsklit glad på mej och Alicia. Hon började lektionen med att sära på oss (!) =S sen tog hon ett snack med oss efteråt och sa att vi inte tar beletten seriöst osv för vi har missat två gånger i rad, och att vi måste fundera igenom om vi verkligen vill lära oss och att vi måste "sattsa" typ =S hon snackade om att man inte ens fick missa en lektion å massa sånt..
okej, balett är inget som varken jag eller alicia "sattsar" på, men vi vet att vi måste kunna det inför framtiden och går ändå. Men vi koncentrerar ju oss på lektionerna och gör som hon säger.
Vi är faktiskt inte dom ända som skippar baletten ibland, så blir förbannad över att hon inte pratar med hela gruppen ist!
Det är faktiskt inte så konstigt att man skippar baletten också, man fattar ju ändå inte nånting av vad hon gör! När jag dansade balett på hedbergska va det riktigt kul, för då förstod man!
Nu är all undervisning på engelska (inte för att hon säger så mkt om vad man ska göra) men hon kan ju inte visa hur man gör ordentligt! som idag; let's do an blablablablabla! INGEN JÄVEL FATTADE VAD HON SNACKADE OM!!


BNHJVNSKJVNSKDVNKJDVNSKDJVNS, nää jag är nog bara trött just nu :P

dom hade ringt från sjukhuset till pappa idag också, han ska få göra operationen inom 2-3 veckor :)
igår hade do msagt att han inte skulle få göra den iår men så ringde dom idag och sa att dom ville genomföra operationen så fort som möjligt inom 2-3 veckor :) bara bra tkr jag, men pappa blev väldigt nervös.. vilket jag verkligen förstår!



HAHAHAHAHHA, emelie får mej på bra humör igen, as always ;D

Kommentarer
Postat av: emelie

thats what i do baby;)

2008-10-09 @ 10:33:54
URL: http://emnord.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0