Watch out Västerås!

Om det är någonting som jag verkligen hatar så är det känslan av att man har glömt någonting när man ska ut och resa. Men det jag hatar ännu mer är känslan av att allt är med, för då VET jag att jag har glömt någonting!


Sitter på jobbet nu, bredvid resväskan, framför klockan, och mobilen ligger alldeles här bredvid mej. Alicia borde ringa snart tycker jag. För snart bär det av. Snart är det dags för den långa färden!


HAHA, jag låter som om jag ska flyga till Australien och aldrig med komma tillbaka lr nått^^ Men så är inte läget, NEJ det är Västerås C som står på våra tågbiljetter.. Om inte Alicia har tappat bort dom vill säga? ;O

Ta inte illa upp nu Alicia, men jag blir väldigt nervös nu när du har hand om en sån viktig sak ;P för busskort och tågbiljetter är ju nästan samma sak! ;O


Ska bli skönt med lov nu också, men det känns inte som om man kommer koppla av den här veckan, TVÄRTOM!

Det är så fruktansvärt mycket nu!



Längtar tills vi drar iväg nu. Det känns som om det här kommer bli en kanonhelg! =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0