happy birthday mum!

Okej,efter gårdagens träning känns allt sååå mycket bättre :) Vi la helt enkelt om hela våran par, så nu passar den oss bättre, mycket mer energi i alla steg och mycket hopp och mycket stort, mer våran stil alltså :)

Som markus sa; jaha, det kankse gick dåligt nu, men det är ju bara att åka hem och träna och vara tusen ggr bättre nästa tävling ist! SÅ RÄTT INSTÄLLNING! det märks att killen har varit med några år ;P
Så nu tänkte jag och Alicia bjuda på en liten surprise i västerås då den 8 november = tävling + min födelsedag! =D

Har precis bokat boende och en workshop i västerås för mej och Alicia den 25 oktober nu också, can't wait!

nej, nu ska jag gå upp till biblioteket och plugga lite religion, prov imorn (Y)

förövrigt så är jag sjukt less på tangentbordet, mellanslagetknappen är SEEEPEEE!!



GRATTIS MAMMA 44 ÅR IDAG!! =D love you<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0