drop the beat now!

Igår började mitt nyttiga liv, PÅ RIKTIGT! Nu är det slut på godis, cola.. u name it! ( Nu kan du inte muta mig med kladdkaka längre Anton!)
Vi ska nämligen dansa i sporttoppar på discon på vårshowen och innan dess så ska jag ha en tvättbräda a la' ego fitness instruktör ;P

För ovanlighetens skull så är jag ganska pepp på morgondagens tävling. Fast om jag ska vara ärlig så är det inte själva tävlandet som jag är så pepp för, nej, det är bussresan ofc! Kanske bara är pepp för att jag lyssnar på världens bästa pepp låtar just nu (dom behövs verkligen idag) meeeen, jaja!

Något jag märkte igår var att jag tränar så sjukt mycket bättre när jag är arg! Det är som om jag får världens adrenalinkick liksom :) Suzi tyckte att man borde reta upp mig oftare, tänk vilken discoform jag skulle komma i då! ;O

Måste börja korra lite snart också, ska nog ta en hel dag på påsklovet och bara koreografera tror ja :)
btw! Gå på kortkurserna som börjar på danceworld vecka 17! Några kurser börjar vecka 20 också, som street/disco, street avanc, house, streetlatin och poping :)
Kommer bli riktigt bra kurser!

åå, det ryktas om att stadshuset ska ha två dansgolv imorgon.. me wanna goo! :( jag undrar när man kommer hem från tävlingen? Om tävlingen slutar 6 åsså ska man äta så borde vi väl vara i sundsvall vid tio senast? mer än 4 timmar kan det ju inte ta att åka från gävle om man ska äta på vägen också? eller? vore askul om hela dansgänget drog ut och visade vart skåpet ska stå! ;P Johanna skulle ut iaf, och Charlien och gänget ska också ut så vi får väl se om man kanske kanske hänger på.. men man brukar ju va ganska trött efter en hel tävlingsdag så :P we'll see :)
Hade velat gått på vigors coctailparty ikväll på våningen också, menmen, that's life =/ tävlingen känns liite viktigare just nu faktiskt! ;P



okeeej, är det någon där uppe som inte gillar mig eller? Nu, bara för att jag har börjat ett nyttigt liv så kommer det in nån försäkringssnubbe med världens fetaste påskägg till företaget.... tack för den!
okej.. påskhelgen får jag nog göra lite undantag för.. hehe :P



aja, vi hörs mina vänner! Glöm inte bort att jag älzkar er alla mina kuzzzziner! :) <3

Kommentarer
Postat av: emelie

ska vi dansa i sporttopppar:O jag hänger på med det där och tvättbräda, ja vi måste träna våran par :):):)

2009-04-03 @ 18:16:11
Postat av: hej

är du med i vigor=)?

2009-04-05 @ 14:46:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0