blääää

tävlingen gick åt ***! Det här var nog världens sämst tävling för mig någonsin! Vi kom på en fjärde plats på gruppen, hyffsat bra, hade ju inte direkt nå förhoppningar med tanke på hur mkt vi har tränat^^ 2 ggr.. hähä

singel gick rent åt helvete! Förstår egentligen inte vad som hände. Jag dansade bra! Johanna trodde på pallen för mig efter mitt hit, men riktigt så kul blev de inte.. nej jag kom inte ens vidare till semin... sämst!
Ann hade iaf velat tagit mej vidare, sen så återstår det ju å se vilka andra domare som gillade mig. Jag tror att Pierre (eskilstuna) gjorde de iaf, han brukar iaf göra det :)
En tjej som både jag och ann hade velat sett på pallen gick inte heller vidare.. menmen..

Sen så blev det dags för paren.. som alltid går dåligt^^ Vad ska man göra??
Nu ska vi lägga om HELA våran par, och inte lyssna på vad alla andra tycker, utan bara köra på våran grej!

Efter tävlingen så gick vi alla hem till Emil en stund innan vi förflyttades upp till Krister :) Riktigt trevligt, men var väldigt trött! :P
Så när de andra drog vidare på krogen så blev det sägen där hemma för mig ist :)
Min sköna mjuka säng!

Idag så har jag tränat (la klart min discosingel) sen så har jag provat en massa fina klänningar, och jag har hittat min balkänning nu! :D
Den är gul och kort och tight, åsså är den öppen i ryggen åsså har den ett stort glittrigt spänne på axeln, så fin :')


Imorgonbitti ska jag och syrran vara hurtiga igen och springa ;)


HÖRS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0