Ge mig VÄRME!!!

Vaniljthé = det bästa!

Jag vet inte hur många gånger vaniljthe't har räddat mina mornar här på jobbet? Det är så varmt också har det en sån mysig smak typ =O Jag blir liksom helt till mej! ;O

Visade precis Johan min discodräkt.. han skrattade (!) men okeeej, han fattar inte sånt där ;P
Maria sa bara... OJ!  jaa.. jag har väl inte valt den mest diskreta färgen.. orange ofcourse<3
Jag dissar reflexerna från och med nu, jag tar bara på mig min discodräkt, syns dubbelt så bra! ;P höhö

Idag så blir det birsta med Emelie, ska köpa lösnaglar, sminkborttagning, Jonnas väldoftande hårspray och... hmm, nää sen vet ja inge mer! ;P Lite Sushi maybe?! ;O
U gotta love sushi!<3


Vi har köpt ny bil också! wohoo, kommer om en vecka! ;D

Vi hörs mina vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0