är det fest lr?!

woho! gårdagen var typ hur kul som helst! Det blev utgång med dansligan (krister, dawda, javve, zara, gabbi, fredrik och emil)
Det blev O'learys som vi besökte denna gång! Första gången jag var där faktiskt, men det var riktigt soft :)
Dansade på hela kvällen, kändes som om man hade haft ett ordentligt träningspass när man kom hem till mjuka sängen :P

Ikväll blir det klassis och springbreak på Oscar, har planerat att dansa på exakt lika mkt ikväll, bara så alla vet!
Jag hoppas på att Jocke spelar mkt house musik för jag har märkt att det är ap kul att dansa house! :O :D



Nej, nu är naglarna målade, håret är fixat, the make-up is done och kläderna sitter på plats!
Nu drar jag in till den stora stora STORA staden! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0