Jobb sökes...

Hej alla mina underbara faaans! Länegesen jag skrev nu, meeeeen har ju haft lite att göra dårå ;P

Dansade på dragons i fredags..uuusha vad pinsamt! vi satte ju fan inte en enda dans(!)
Nej, på fredag är det revansch!

det var ju tävling i Falun i lördags också, gick ganska bra faktiskt.
Eftersom det var min första rikstävling i disco i guldklassen så hade jag absolut inga förväntningar.
Men jag kom på en delad 6/10 plats! fick dessutom en prick! ;D
För er som inte har sett en rikstävling guldklassen förut så kan jag ju säga att en delad 6:e plats är ganska bra ;P
Tävlingen finns att se i efterhand på www.falustudent.se rond 17 till nånting på golv B, drygt 23 minuter, tror det är typ 23,38 lr nått, jag har jaf en orange dräkt med leopardskärp :)

Nu ska jag träna som ett as nu två veckor sen så ska jag vinna i Söderhamn! ;D höhö
nää, men pallen ska jag ta mig upp på iaf! :)

Den här dagen började ju dock mindre bra, fick precis veta att jag inte har något heltidsjobb i sommar.. bara extraarbete.. buhuu! :(
Men ska förbi Subway innan skolan börjar idag med ett cv, åsså ska Johanna smöra lite för chefen där imorn också! bara att hoppas..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0