ännu en dag av hemlängtan...

bajs.. ibland så hatar jag blogg.. VET NI HUR MYCKET HAG SKREV NYSS ELLER??!! nä, självklart inte.. för ingenting blev ju sparat^^

aja, personalfesten i lördags va nice. Först blev det julborde på scandic vid brommaplan och sedan gick vi vidare till en klubb i sumpan. Nära hem, me like! ;)
menmen, det var en INTRESSANT kväll om man säger så..

guess what?! Jag vann trisstävlingen ;) woho! julkorgen är MIN!


Idag är det jobb. Är ledig imorgon.. skönt! Då blir det en sväng till ikea med Johanna för att köpa sängar till mej och alleballe :)



Just nu så vill jag bara HEM. All snö här i stockholm ger mej en sjuuuk hemlängtan!
Du kan ta mig i från Norrland, men du kan inte ta ut norrlänningen från mej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0