Doglover<3

Läste precis på dansundervisning.com att det kommer vara world cup i street här i sverige i sommar! I Globen! WOHO! =D
Kommer att bli skeetanajs det där! Så nu ska jag träna som ett AS! Inte bara därför, utan jag är bara så sjuukt peppad på att träna just nu.
Jag fick nån rush efter att vi hade haft vårat lilla samtal med Damon :)

Pratade med mamma nyss, hon berättade att dom ska ha en pysseldag på Danceworld imorn.. GAAH! saknar sundsvallsligan! :(
Så jag ska ha en egen pysseldag här hemma imorn har jag bestämt! ;) Fixxa och trixa lite liksom :)

Jag och Alicia har iaf blivit julnördar, vi älskar julen! (Till skillnad från Grinchen Maja Alvebro) hähä..
Vi har gömt små fina julklappar åt varandra i lägenheten som vi får öppna ett varje  dag :)
(Ett paket ligger i vattenkokaren och ett annat i frysen, men säg inget till Alicia)
Vi har jättefina julmössor också :)

 



Bild från SM finalen :)

btw, har ny checkat in doglovers nya video?? ;)
http://www.youtube.com/watch?v=lwH3QYDhHCg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0