Juuuul juuuuul, stråååålande juuuul.... nananananaaanaanaaa

WHAATS UUP?! Det är chill idag! Mycket chill! Har precis julfikat med min kära sambo Alleballe som ej har en balle..

SM i Eskilstuna var ju i helgen, det gick bra, typ! :)
Kom sexa i singel och femma i paren. Sen så kom jag till semifinal i den öppna klassen också.
Resultatet i paren är jag nöjd med. Inte singeln.. eller resultatet va väl bra, men jag dansade sämst i finalen såå... ja! Skitsamma!
DAAAAAMON var där! Han dömmde öppna klassen, Damon ska adoptera mej och Alicia, bara så ni veet! ;)
Tävligen var iaf skitnice. Fick ju träffa hela Sundsvallsligan igen och det är ju aldrig fel.
Josepf Go va där också och dömmde, Nick the nerd också så det var käääändisfest! ;) Nån rappare som brukar rappa med Adam Tensta spelade också, men han va B! Hade mycket hellre sett Alicia och Saga rappa ist! ;) HÖHÖ

Men det blev en sjuuukt lång dag i lördags. Klev upp mid halv 7 och tävlingen började halv ett.
Tävlingen skulle hålla på till nio, meeeen som vanligt drog dom ju över litegranna. Men bara lite.. tävlingen slutade vid midnatt(Y)
Missade ju självklart sista tåget tillbaka till Stockholm som många andra stockholmsdansare även gjorde så det blev häng hos Mehdi efteråt, men de va nice! :)
På söndagen blev det movienight hos Mehdi med Beck och massa julmust, pepparkakor och lussisar!
FEM av fem toasters!

Idag har jag mest tagit det lilla lugna, tränade för Damon också så jag och Alicia fick massor av träningstips, ME LIKE! Han diggade våran par iaf, han tyckte att vi KICKED AASS! ;D





I miss you.. <3


Kommentarer
Postat av: Nina Lindberg

Vad mysigt det ser ut=)

KRAAAM/ mamma

2009-12-01 @ 07:48:02
Postat av: emelie

saknar mig?:D

2009-12-01 @ 12:56:15
URL: http://fishbread.devote.se
Postat av: Hanna

klart ja saknar dej emelie!=D på fredag då jävlar! :D:D:D

2009-12-01 @ 14:23:52
URL: http://hannalindbeerg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0