God Jul i efterskott!

Julafton igår! Mycket lyckad dag fakiskt :)
Dagen började med lite frulle hemmai Hällsjö. Därefter tog jag, mamma och syrran en liten promenad med Fanny, MYSIGT VÄRRE!
Sedan bar det av till Ann och Johan för Kalle Anka och julmat :)

Våran jultomte slog ju de allra flesta iaf^^ Jultomte för vuxna kallar vi det nya konceptet ;)
Årets jultomte bar svart skägg och kom inte från Nordpolen, utan Syd POLEN, men hans pappa var tydligen Mexican, jag misstänker att hans mamma var från något arabland också för jag anade en svag brytning av arabiska också ;P
Han gillade tacos iaf :)

(Bild kommer senare)

Idag har jag, mamma och Sofia varit på Spa :) Vi fick det i julklapp av pappsen<3

Imorgon blir det mellandagsren med mamma och därefter lite bus med Emelie i think ;)
Söndag; Hjälpa lisa och maja med deras par, sedan släktmiddag :)


Grymt skönt att vara hemma  Sundsvall! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0