hemlängtan

mhmm.. nu var det ett tag sen sist!

Vad har hänt då? Saga och Emelie var här i helgen. Hängde lite på söder på fredagen, najs bajs typ.. alla va ganska opepp men :P
På lördagen var vi i södertälje på mickes födelsedagsparty, har inte så mkt att säga om den kvällen faktiskt!
För er som inte vet så har jag ingen mobil nu längre iaf..

Jobbade i tisdag iaf, ska jobba idag också. Dom ringde imorse och ville att jag skulle jobba så :)
Btw så har vi en stoooor tävling nu på jobbet.. typ^^ nää, ,men den som säljer mest trisslotter under en timme vinner en stoooor julkorg! =D För er som inte känner mig så är jag en liten tävlingsmänniska.. hähä
Sålde 25 trisslotter under två timmar igår ;) (under morgonen=lite folk)
Missar dock Alleballes julshow ikväll =( but she's gonna kick some ass anyway so ;)
Goodluck!

På måndag har vi VIP kväll också, 10 % och självklart så bjuder vi på glögg och pepparkakor :)
VIP kväll på ÖB, u gotta love it! ;)


Just nu så vet jag inte om det är allt julpynt eller bristen på snö och att det är mörkt mitt på dan men jag längtar verkligenhem nu =(
Hem till dansen, hem till hällsjö!


See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0