Talang 2010

Såg precis att det snart är dags för castings till Talang 2010. Jag ju avslöja att jag är sjuuukt sugen på att ställa upp!
Men med sång eller med dans?? That's the big question..
Sen audition i sundsvall eller i stockholm?? hmm..

Det lutar nog mot sången, i stockholm. Men jag undrar om man ska skriva en ny låt eller köra en cover?
Emelie kanske vill komma ner och klinka lite på gitarren?... (A)
Om man inte kör en egen låt, vilken låt ska man köra då? Any ideas? :)
Känns som om jag har sjungit samma och samma låtar år ut och år in nu, INSPIRATION TACK!


aja, nu ska jag fixa med lite photos i think! :)


Kommentarer
Postat av: maja

jag funderar också på att söka :D

2009-12-02 @ 21:10:53
URL: http://mwtn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0