två nätter och två arbetspass kvar innan hemfärd..

Pratade med Maja W förut.. den tjejen kan alltid få en på bra humör! :)
Hon berättade bland annat att hon har mig som förebild inom dansen. Gumman du förstår nog inte hur mycket det betyder för mig! :) <3
När jag kommer hem så blir det en hel dag för oss på stan Maja, så vi får ta igen allt skitsnack vi har missat under terminen! =D

På tal om dans.. jag vet inte riktigt hur jag ska göra med mitt dansande framöver. Jag börjar ju undervisa på Tonys nu till våren. Men jag vill ju fortfarande fortsätta att träna själv. Som tony förklarade det så är det coaching för oss lärare på måndagar, men det är ju en dag i veckan liksom =/
Det känns som om det är NU jag ska satsa på dansen och sången om jag ska satsa över huvudtaget..
Jag läste på den nya dansskolan base23 att dom ska ha en musikallinje meeeen.. det kostar ju en del =/
Det jag stör mig på med alla danslinjer är att det alltid bara är balett och jazz (okej, det är balett och jazz jag behöver träna på) men varför finns det inte typ en streetlinje med sång? hehe.. =D skulle passa mej grymt bra iaf! ;)
Det känns även dumt att betala en passa pengar för massa danskurser när jag inte ens vet hur mkt jag kommer att kunna dansa, jag menar jag får ju jobba en hel del nu och tro mej, pengarna behövs!
Kanske bara går på lite drop in klasser lite då och då, meeen då missar man ju grymt mycket coaching =/
aja, inge mer grubbel över det nu!


Just nu så vill jag bara hem.. Mina dagar innehåller mest bara jobb nu och jag skulle mycket hellre vilja vara hemma i Hällsjö och ta det lungt. Menmen pengar är alltid pengar ;) Det kommer att kännas bra den 25e iaf :)

Kommentarer
Postat av: Inga-Märt Persson

Lilla gumman! Ingen annan än du kan säga vad du ska

göra. Du måste känna efter hur DU vill göra. Att det

kostar pengar det vet vi. Vill man satsa måste man

arbeta för det. Vi älskar DIG vilket du än väljer attgöra. Skönt att det snart är JUL. Välkommen hem!

2009-12-22 @ 00:01:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0