If I

Onsdagar är bra dagar. Då inleder jag dagen med dans klockan åtta på morgonen och därefter så är det dans som gäller fram tills klockan 3 då skolan börjar. Japp, jag har en lektion på onsdagar.. skönt va? ;)

Det enda negativa med onsdagar är att det kommer en torsdag nästa dag.. som idag! Och jag hatar torsdagar!
Torsdagar är långa och jobbiga! Skola från 8.30 till 16.20 för att sen springa till dansen och jobba. usha!

Men lite positivt är det ju ändå med torsdag.. det betyder ju att det är fredag imorn! ;D
Och när det är fredag så betyder det att det är lördag dagen efter, och på lördag är det PARTY! För då är det dags för Emelies dag! =D



aja, dansen igår gick bra! Eleverna från Haga och Katrinelund var superduktiga och gav järnet! love them!
Tränade sedan med klassen inför gludtrofén.. våran dans kommer att äga sönder, bara så ni vet! ;)

Baletten gick också bra. Va väldigt opepp i början, meeeen! Jag och hanna fick beröm för våran attitude(ett steg) så då blev vi väldigt glada och väldigt pepp!



aja, jag tycker inte om pannkaka, så HEJDÅ!




Kommentarer
Postat av: mary

Åhhh, jaghatar också torsdagar :(((

2009-02-05 @ 22:03:34
URL: http://marolsn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0