när det blir för mycket..

Har du någongång känt att det bara blir för mycket? Att du kämpar och kämpar uppför den där branta backen, men du verkar aldrig komma fram?
Har du någongång känt att du är så trött att du inte orkar röra en muskel, trots att du har sovit i flera timmar?

Att dina mål i livet inte längre är mål, utan tunga stenar på dina axlar?

Du kämpar och kämpar för att få allt rätt, men hur mycket du än försöker så är det alltid någonting som blir fel..


Jag vill inte ta studenten, jag vill inte flytta, jag vill inte tävla.. Jag vill bara stanna tiden, och sova!


Allt på grund av alla dessa krav..

Kommentarer
Postat av: morsan

Har du tänkt på att det kan gälla oss alla?

/KRAM

2009-02-12 @ 13:27:11
URL: http://ninalindberg.blogg.se/
Postat av: emelie

älskling du vet ju att jag finns här<3 det är en fas snart går det över när du flyttar och kan fokusera på exakt det du vill i livet utan att ta hänsyn till så många!

2009-02-12 @ 14:47:15
Postat av: alicia

jag lovar, du kommer bara känna såhär tillfället kommer säkert kännas bättre snart :) du kommer klara de, vi kommer klara de :D säg till om du vill prata om de <3

2009-02-12 @ 20:44:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0