Torsdag...

yes, torsdag IGEN! min värsta dag under veckan! Kan man inte bara hoppa över torsdagar?? veckorna skulle vara så mycket bättre då :)
Idag så har jag typ 3 ½ timmes lunch också, känns hyffsat segt! Men ska väl försöka göra lite plugg klart :)


Tävling på Lördag! Åker imorgon....... GAAAAAAH!!! vi kommer att dö på tåget!! Alicia, seriöst! Jag tror inte att vi kommer att klara av att sitta still så där länge =S
Tävlingen känns väl sådär, paren känns okej ändå. Vi har ju fått en del bra kritik nu så det känns ändå som om det borde gå liiiite bättre än dom två senaste tävlingarna iaf! hehe..
Singeln däremot.. det känns som om jag har kommit in i en sån där fas då man inte alls känner kroppen och allt man försöker göra känns bara knepigt och fult!
Men ska försöka att inte tänka på det så mycket och slappna av lite. Jag tror att det kanske kan vara stressen och nervositeten som orsakar detta så =/


jaja, vi hörs!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0