How we do it in the A

Fredagen den 13:e, dagen före alla hjärtans dag.. Enligt mig så är alla hjärtans dag bara ett kommersiellt jiippo och företagen är bara ute efter att tjäna massor av pengar!
Jag och Emelie var lite småromantiska med varandra idag och köpte varsin bakelse åt varandra på skolan :)
Hampe å Sandra sålde till sitt UF företag :)

Jag kommer som sagt att tillbringa min alla hjärtansdag hemma, pluggandes på körkortsteorin och mummsa på en ben&jerry! :)

Ikväll så blir det Springbreak på Oscar, blue party! Alla ska ha på sig något blått, spännande! ;)
Känns en aning skumt att gå ut på fredag den 13:e också, scary! =O

La klart min discosingel igår också, ganska nöjd faktiskt! Nu återstår det bara att fixa min dräkt också, måste beställa stenar och sy in dressen eftersom den var på TOK förstor!


Har ju fått jobb i sthlm nu också, på Tony Irvings dance academy som danslärare =D Så ska få ta mitt C-medlemsskap nu i våren vilket är superduperbra!


nej, nu ska jag kila ner på carlings och köpa min biljett tills ikväll :) HÖRS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0