Adam Tensta in our hearts<3

long time, no seen!

I fredags så blev det ju som sagt springbreak på Oscar´s, AS KUL! fick ju pris för att vi dansade så bra också^^ ;)
Men man kände sig något äcklig när man kom hem, svettig och mysig!
men det blev ju säkert supersnygga vimmelbilder^^ NOT!!!

Fredags var lätt den bästa krogrundan någonsin! Massa dans och "ringen" all the time! synd bara att vissa Sundsvallsbor inte verkar ha fattat vinken med att man står i en ring och en går in en i taget... jaaa.. ni vet!
Men vissa förstår inte de, vissa verkar tro; - ooooj, titta en ledig plats! :O jaja..
Fick mina små söta tår spetsade av massa avundsjuka stilettklackar också. Det är faktiskt riktigt intressant att studera de olika metoderna vissa tjejer använder för att få bort en från dansgolvet (man får ju inte vara bättre på att dansa än dom förstår du väl)
Jo, jag och emelie fick känna på en del stilettklackar, en del armbågar och se det nya hippa "ankskaket"
emil däremot fick en massa nyp i stjärten av porrgudinnan! HAHA!! förlåt emil :')

I lördags så dissade jag alla hjärtnas dag för att äta ben&jerry´s och kika på melodifestivalen, vilket slutade i en stor besvikelse.. Jag orkade bara halva min ben&jerry och kära svt.. vad har ni gjort med melodifestivalen iår?!
programledaren är, INTE ROLIG, skämten är, INTE ROLIGA! Låtarna är, INTE BRA! det nya röstningssystemet, ASSÅ VA?!
jag måste få avreagera mig på dom där jäkla hårdrockarna också! okej, låten var riktigt bra. Men snälla, bara för att man har europe som idol så betyder väl inte det att man ska klä sig så?! Grabbar,  det är 2009 nu! okej? Silvriga tights på killar är inte hett längre! speciellt inte till hockeyfrilla!
trummisen, förlåt! men han måste ju ha något fel! vem klämmer sig på bollarna i direktsändning egentligen?

Nää, melodifestivalen iår är en total FLOPP!


I söndags blev det träning. Måste erkänna att jag inte alls känner mig pepp inför tävlingen i helgen. Paren ser inte så bra ut som den borde. Den ser bättre ut än sist, det gör den. Men den är inte tillräckligt bra!
När det kommer till freestyleträningen så känns den bara onödig eftersom vi tränar till RIKTIG hiphop musik! Eftersom vi är hiphopdansare så vill vi ju självklart träna till sån musik eftersom det bara är kul att dansa då. det jobbiga är att vi inte får någon användning för våran träning på våra tävlingar längre eftersom då dansar man inte hiphop längre! Där dansar man till popmusic som darin och britney spears och skakar på rumpan ist! :)
Egentligen så borde man ju träna till "tävlingsmusiken" men då blir ju träningarna tråkiga och då tränar vi bara för att vi MÅSTE inte för att vi VILL!
Joo, man känner sig lite splittrad där..






jaja, jag vill avsluta detta med två ord; ADAM TENSTA<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0