heheeey!

Nu är det inte lång tid kvar! Det är dags att börja peppa för våran evighetsresa på tåget nu Alicia!
Typ 10 timmar på ett tåg, can't wait!
Vi har tre byten också, och min väska är väääldigt tung.... emiil (A) hehe
Nä, men den här gången så ska jag faktsikt bära min väska själv har jag bestämt mig för =D
Till och med pappa kommenterade att min väska var tung idag; - HANNA, din väska är ju JÄTTETUNG! =O
eheee... OOPS!
Jag förstår inte, jag har ju verkligen BARA packat viktiga saker ju! =(
NU menar jag faktiskt viktiga saker också, inte massa onödiga "tänk-om-det-kommer-till-användning-saker", nej, det är typ dansskor, danskläderna som vi ska ha, lakan, handduk, smink och mat...hmmm!


För övrigt så är jag väldigt nervös! Det är inte bara några fjärilar som yrsar runt i min mage, nej! det är ett helt STIMM!!!
Sen så har ju ju dessutom en hel myrstack i tightsen, så fort jag sitter still så kliiar det i benen för dom vill bara iväg på en gång! DJVFNJSDVNSJ<NVSJKDVNJSKDVNSJDKVNSJNVN
hur ska detta gå??

Vill lyssna på ipoden också, men neej! Eftersom man ska sitta så länge på ett tåg så måste man spara på batteriet! =/
åhååå!


Just nu sitter vi alla på jobbet och väntar på att Daniel ska sätta sig vid sin plats.. vi har råkat busa litegranna.. hehe!
sällan!
Vi har tejpat fast lite trvliga bilder på skärmen, tejpat fast musen, bytt plats på lite tangenter och sånt där mysigt fix! :)
Min mus är cp också, det är ingen vanlig mus, utan nån high-tech mus som jag inte kan med så nu har jag typ kramp i min högra hand! GAAAH!

Sen så är jag as sugen på att börja boxas! Bara så alla vet! hehe! =D


aja, vi hörs gott folk!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0