Let me break the ice

Uv-lampor, vita kläder, färgade lysrör, en trasig discolampa, massa supergoda snittar och ett stort jobbigt blåmärke!

Partyt blev riktigt lyckat och alla gäster var supernöjda, tror jag iaf?! :O
Emelies och mina snittar blev en succé! Likaså Emelies nachochips och hennes stora överraskning; ni vet sånna där lysrör man kan ha runt armarna! ;D

Även fast det var mkt som krånglade innan, typ musiken funkade nästan inte.. discolampan gick sönder.. jag visste inte hur jag skulle ha mitt hår osv.. så blev partyt riktigt lyckat! :)

ska lägga upp lite bilder snart också :)


Som jag sa så har jag ett jätte stort blåmärke också (okej, sååå stort är det inte) Krister kom nämligen på att han skulle göra en volt med mej, bara det att han glömde den lilla detaljen att säga det till mej innan bara^^

Krister- Hanna, jag ska visa en sak!
Hanna- ahaa??....
Krister- stå så här, åsså sparkar du upp benet!
Hanna- varför då? =S
Krister- Du ska få se!
( jag sparkar fundersamt upp ena benet)
Hanna- OOOOOOAAAAAAAAAAAAHHHH!!!!

BOOOOOOOM, BAAAAAANG, KRAAASCH!

joo, där kom mitt blåmärke..

Krister, nästa gång du får för dej att volta runt med mej sådär, säg till innan tack! ;P


Tränade igår, jag och Alicia måste börja köra stenhårt med paren nu eftersom Tidaholmstävlingen närmar sig och jag kommer börja grina om det går lika illa som sist!
Så det blir en dubbel parträning idag :)

Ska ha körlektion idag också, i det här vädret... kul! ;)



Veckan ser väl annars ut ungefär såhär;


måndag- köra, jobba, skola, träna

tisdag- psykologiprov, träna, jobba

Onsdag- haga/katrinelund skolan, engelskaprov, dansa med klassen, träna

Torsdag- skola, träna!

Fredag- studentparty på oscar!

Lördag(alla hjärtans dag)- sitta hemma i min ensamhet och äta glass :)

Söndag- träning


Kommentarer
Postat av: morsan

Kom ihåg att tala om för pappa om dina planer för veckan också!

Ska du köra bara en gång den här veckan?

2009-02-09 @ 08:45:33
URL: http://ninalindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0