vi är splittrade...

okej, jag och Emelie är väldigt splittrade inför helgen.. vi vill göra nånting, men vi orkar inte!
Lyset känns kul... men jobbigt!
Baka och svulla hemma hos mej känns kul... men jobbigt
Baka och svulla hemma hos Emelie känns kul... men jobbigt

Jag är typ pepp på att dra ihop ett gäng och baka MASSOR! :) men alla ska på lyset så där sprack den iden.. hähä!

hehe, ja ni ser ju^^

För övrigt så är jag sjukt trött. I onsdags blev det sängdags klockan 8(!) Känns skönt med lov, även fast jag måste plugga hela lovet =( TEORIIIIIIN!
Jag kommer dö om jag kuggar på teorin eller uppkörningen, seriöst! JAG VILL HA KÖRKORT!


Kommentarer
Postat av: morsan

Vad är det på bilden?!!

2009-02-27 @ 08:11:32
URL: http://ninalindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0