All over again- Jackie boyz

okeeeej, förlåt att jag inte har uppdaterat på ett tag! hähä.. känns som att den där meningen börjar bli vanlig?
men vad ska man göra? jag är en upptagen människa! hehe!

men ja ska bättra mej, jag lovar!

Dagen började väl sisådär. Hade glömt att sätta i motorvärmaren åt pappa igår kväll så han bil var.. kall! ojojoj, det är inte ofta man ser pappa va så arg som han va i morse!
Sen så ringer mamma och säger att hon inte hittar motorvärmarsladden när hon är på jobbet. Guess what?! Hanna hade glömt att lägga in sladden i bilen imorse när hon drog ur den!

jag vet inte om jag börjar bli gammal och senil.. eller bara allmänt virrig?

Veckan som var var iaf riktigt pissig! Låg hemma med min dunderförkylning och feber. Men, vem älskar inte att ligga hemma och kallsvettas med ett ton snor i näsan och ett huvud som är nära på att sprängas av värken? hmmm ??


ny vecka, och den ska bannemej bli bättre än den förra! :) Dock allmänt less på en hel del människor som älskar att lägga sig i andras liv, VARFÖÖÖÖR?! Har man inge fritidsintressen att ägna tankarna åt eller vad handlar det om?! get a life!

Körlektion imorn, STAY INSIDE!!! hehe ;)

STHLM på torsdag! kan veckan sluta bättre?


För övrigt så ska Alicia välja gymnasium idag! skicka ett sms till henne och stötta henne under denna stora dag!
Lillgumman har blivit så stor :')

Kommentarer
Postat av: alicia

... men tyvärr funkade ju inte gymnasiebajset :@ ... nytt försök imorgon! :D

2009-01-27 @ 21:49:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0