Da rockwilder- Method man

Just nu så är jag trött och allmänt less på allt! Det är riktigt skönt att jag är ledig imorn iaf, det behövdes!
Det känns som om det bara är för mycket att tänka på just nu. Det var så skönt förra helgen i rättvik då man slapp tänka så mkt. Det vara bara att njuta av dagarna och göra det man kände för.

Bokade precis tågbljetterna för mej och alicia till Streetstar 29 jan- 1 feb så det gav ju ett litet ljus i vardagen iaf.
Det ska verkligen bli skönt att komma bort och tänka på dans och hiphop under fyra dagar då!
längtarlängtarlängtarlängtarlängtar!

Balettträningen idag gick sådär. Det kändes att man inte hade dansat balett på ett tag nu, men va ju lite ringrostig.
Men Natasha tyckte att jag kunde köpa tåskor iaf, men får se. Dom kostar ju en del så borde nog fundera ett tag.
Beställde en ny discodräkt idag också, plus nya dansskor till hiphopen som jag och alicia även kommer att ha i våran par. Det blev ett par svarta boxarskor, skitsnygga!
välbehövande också! believe me, ni vill inte sniffa på mina dansskor iaf! ;P

Dagens ros går till Charlien också bara för att hon är så skön! Här sitter man framför datorn och surar då man får ett sms av henne som bara inte går att låta bli att skratta åt :') u gotta love her!


men nu är det nog dags att sova så jag orkar med träningen imorn :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0