here we go again! NDBNKDBNDKBNBN :)

skola... jag vill inte! :(

det var så skönt med lov! man kunde bara göra precis som man ville på dagarna..(nästan)
Det enda positiva med att lovet är slut är att dansen kör igång igen. Men självklart så har man tjuvstartat litegranna ;)
Ska nog träna en stunf med Alicia idag också, och med Johanna imorn :)

Förövrigt så är jag supernervös inför helgen. Inte inför streeten, den går nog bra, men... discon!
Nu ska jag ju dansa med dom som är BRA, dessutom så kommer alla andra discodansare att känna varandra, och där kommer jag stå! Lilla hanna från sundsvall.. som inte borde vara där^^ lilla streetdansaren som har tagit discon som en "rolig grej".. Nu ska jag alltså träna med sånna som tar discon liite mer seriöst än mig... pinsamt!


aja, nu är det dags för eeengliish! can't wait! eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0