hey, hoo, let's go!

hello again! Alicia hade inga flätor.. Men hon hade gjort dom i usa men hon tog ut dom efter flygresan hem (cpmening, ja vet) ... så hon fick sig en käftsmäll ändå! :) hehe
Aaa, joo de thände ju en liten olyckshändelse där då vi tränade våran par. Jag råkade nita till Alle på ögat^^ haha, OOOPS! sorry babe! ;D

Måst säga att Alicia köpte riktigt snygga kläder till mig i usa också! Jag har redan hittat mitt nya hem; ett par röda sammetsmjukisar från adidas :) Världens snyggaste OCH skönaste byxorna ever!
Hon köpte även oranga basketshorts (apsnygga), två t-shirtar, en hoodie och en jättesnygg partyklänning som jag fick i julklapp! =D WOOOHOOO!

imorn så blir det träning på morgonen. Ska lägga koreografin som jag ska ha då jag har haga barnen. Sen så lär det ju blir en del friträning också :)
Ska bli skönt att få träna några timmar innan skolan, man blir så mkt piggare då! :)



nää, nu blire en dusch, sen Hamlet<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0