Let's dance!

Tony Irving, Magnus höfter... det är kärlek på hög nivå!

Seriöst, jag har aldrig varit så sugen på att dansa pardans förut som jag är nu! Det ser liksom så elegant och vackert ut så man vill bara hoppa in i tv rutan och in i alla fina klänningar! :')

Ända sen min lilla "salsa weekend" i rättvik så har jag känt så här, det var ju så sjukt kul! :O


Jag har aldirg varit något fan av pardans, tvärtom! Jag har nästan tyckt att det har varit tråkigt.. men nää, jag måste ha fått någon 18 års kris lr något, för det enda jag vill göra är att dansa pardans! :O Whatta?!



Men snälla, plocka bort blondinbella från tvrutan! Jag får alldeles ont i huvvet av hennes kackel^^



Kommentarer
Postat av: Anonym

tjejen som är bra på att uppdatera!

2009-01-26 @ 23:20:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0