let's play a love game, are u in that game?

okej. Denna dag, den 28/1- 2009, är den dagen.. då Hanna Lindberg gjorde sin livs första fickparkering!
Att fickparkera var typ min störta rädsla inför övningskörningen, det blir ju så mkt man kan förstöra om något går snett och alla bilar står ju så nära osv. Men det var ju inge svårt?! =O det var ju nästan svårare att köra in på en vanlig parkering på coop än att fickparkera(!)

aja, jag är iaf stolt över mig själv! Nu när jag klarar av att fickparkera så klarar jag ALLT! ;) hehe


naaaw, glad man blev igår på dansen. Två elever kom fram till mig och sa;
- dansade inte du och en kompis på dragons för ett tag sen?
- Jooo, jag och Alicia. svarade jag.
- ååå, ni va så duktiga å det såg så kul ut! det var därför vi ville börja dansa!


NAAAAAAAAAW!!! :'D asså sånna kommentarer kan man leva på i en vecka, MINST!



Idag så blir det först jobb, sen dansen och käka lunch och kanske lägga lite mer på min discosingel och sen hem och.. PACKA!!! Jag orkar inte vänta tills imorn, jag vill åka NU! ;O


Måste hämta ut tågbiljetterna också, VIKTIGT! får icke glömmas! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0